Guess
Viser 10 resultaterSorted by latest
-
40%
Micro straps ramsha long dress, burnt wood
999,95 kr.
599,97 kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -
40%
1981 Skinny Jeans, Eau Dark
899,95 kr.
539,97 kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -
40%
Pantaloni 1981 Capri, Pure White
899,95 kr.
539,97 kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -
40%
Sexy Curve Jeans (atmosphere)
899,95 kr.
539,97 kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -
40%
1981 Skinny (carrie light)
799,95 kr.
479,97 kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -
40%
1981 Skinny, light blue
799,95 kr.
479,97 kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -
40%
SL Leila top, white
599,95 kr.
359,97 kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -
40%
1981 Skinny, grey
799,95 kr.
479,97 kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -
40%
Curve X Jeans
799,95 kr.
479,97 kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -
40%
Curve X
799,95 kr.
479,97 kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden
GUESS
GUESS blev etableret i 1981 af brødrene Marciano, som forlod det sydlige Frankrig i jagten på den amerikanske drøm. Inspireret af en europæisk indflydelse omdefinerede Marciano brødrene denim. Et af deres oprindelige design var en stenvasket, slim fit jean, Marilyn, med 3 lynlåse. Bloomingdale’s var det første stormagasin til at byde mærket velkommen ved at bestille to dusin par jeans. De forsvandt fra hylderne på få timer. Dette var begyndelsen på en lang succeshistorie.GUESS blev hurtigt et symbol på en ung, sexet og eventyrlig livsstil. Igennem årtierne inviterede GUESS folk til at drømme med sine ikoniske og tidløse reklamekampagner, der forvandlede ukendte ansigter til berømte modeller.I dag er GUESS et virkeligt globalt livsstilsmærke med et komplet udvalg af denim, tøj og tilbehør, der tilbydes i over 100 lande rundt om i verden.