Virksomhedens juridiske navn

No.8 Roskilde Aps

Anpartsselskab

CVR nr. 31371961

Stiftet i år 2014

Butik

Ros Torv 1, Butik 8.

4000 Roskilde

info@No8.dk

Tlf. 46322796

E-mail.: info@no8.dk

Følgende salgs- og leveringsbetingelser gælder ved køb af varer på www.butikno8.com til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt. Betingelserne er i overensstemmelse med de fra d. 25/5 2018 gældende EU-bestemmelser ved E-handel.

Bestilling og betaling

www.butikno8.com er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor næsten altid handle. Det kan dog ske, at vi må lukke webshoppen for at vedligeholde den. Du kan kun foretage køb, når webshoppen er åben og tilgængelig.

Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i ”kurven”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen på varerne. Varens pris vil altid blive afregnet i DKK.

Eventuelle ekstra betalinger for f.eks. fragt vil først blive udregnet, lige inden du er klar til betale. Når du er klar til at bestille, klikker du på ”gå til indkøbskurven”, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., vælger leveringsform, samt indtaster dine betalingsoplysninger.

Du kan ændre indholdet i indkøbskurven helt frem til, bekræftelsen af dit køb. Købet bekræftes ved at trykke på knappen ”Betal nu”. Herefter godkendes din ordre, og der sendes en bekræftelse til dig på mail. Du kan betale med Mobilepay, VISA, MasterCard og VISA/Dankort. Beløbet hæves først, når ordren forlader vores varelager. Der tages ikke gebyr ved betaling på www.butikno8.com for ordrer, som er bestilt til Danmark.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser, og vi gør opmærksom på, at priserne kan skifte uden varsel.

Bemærk at der kan komme told og afgifter, når din ordre skal leveres i udlandet. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder, hvis du er i tvivl.

Anyday betalingsmuligheden er tilgængelig for køb på 300,- DKK eller mere. Når du vælger at betale med Anyday, trækker vi den første betaling, når din vare afsendes. Efterfølgende vil du betale en månedlig ydelse den sidste hverdag i hver måned. Antallet af månedlige ydelser starter fra fire måneder og kan variere afhængigt af din valgte betalingsplan. Størrelsen på hver ydelse bestemmes af din ordres samlede beløb, din valgte flexydelse og den specifikke betalingsplan, du har valgt. Husk, at hvis du betaler alle rater til tiden, påløber der ingen renter eller gebyrer. Skulle du returnere dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk blive annulleret. Yderligere detaljer og vilkår for brug af Anyday kan findes her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper

LEVERING

Alle ordrer vi modtager inden kl. 12.00 på hverdage sendes samme dag. Ordrer vi modtager i weekenden og på helligdage sendes altid førstkommende hverdag. Du vælger selv hvordan vi skal levere din pakke. Vi sender pakker med GLS og PostNord.

Levering er gratis i Danmark ved levering til pakkeshop

Bemærk at der til Bornholm må påregnes en ekstra dags levering.

Alt afhængig af land vil levering til udlandet tage ca. 5-10 arbejdsdage. (The standard delivery time for items shipped abroad is app. 5-10 business days).

 

KVITTERING FOR MODTAGELSE AF BESTILLING OG ORDREBEKRÆFTELSE

Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er først indgået et bindende køb, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

14 DAGES FORTRYDELSESRET

Når du handler på nettet hos www.butikno8.com har du 14 dages fortrydelsesret. Dvs. at du har 14 dage til at meddele os, at du fortryder købet og vil returnere varen til os.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag. (Eksempel: Modtages varen d. 1/6 er seneste fortrydelses dag d. 15/6)

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Du kan benytte nedenstående standardfortrydelsesformular hvis du ønsker at fortryde dit køb. Vi opdaterer løbende returformularen, således at den på alle tidspunkter er i overensstemmelse med de gældende bestemmelser.

RETURNERING

Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til: Ros Torv 1, Butik nr. 8, 4000 Roskilde, Danmark

Køb en returlabel for kun 45,- hvilket er billigt i forhold til PostNords normale takst.

HUSK at få en kvittering for indlevering af pakken.

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen. Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort, du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder og bærer selv ansvaret for, at pakken dukker forsvarligt og ubeskadiget op hos No8.dk.

VIGTIGT: Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, brev eller pakke sendt uden omdeling. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og hvis varen er ubeskadiget og ubrugt, vil du få tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, som du brugte ved købet. Har du helt eller delvist betalt med gavekort, fremsender vi dig et nyt gavekort svarende til den værdi, som du har returneret varer for og højest til samme værdi, som gavekortet udgør på ordreren. Gavekort er gyldige i 3 år fra udstedelse.

BEMÆRK:

Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi du reelt har taget varen i brug, den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den, du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Eksempelvis en bortkommet eller beskadiget skoæske. Bemærk at original emballage kan udgøre en væsentlig del af varens værdi.

Butikno8.com fastsætter værdiforringelsen. Som udgangspunkt nedskrives varer med bortkommet eller beskadiget emballage med minimum 20% og varer, som er taget i brug eller på anden vis beskadiget, nedskrives med minimum 80%.

Returner din ordre i en butik

Du kan desværre ikke på nuværende tidspunkt returnere din vare i vores fysiske No8 butik.

Returnering af udenlandske pakker

Har du handlet på www.butikno8.com fra udlandet og ønsker at returnere en vare, er det ikke muligt at ombytte til en anden vare. Du kan altid returnere de uønskede varer, og vi vil udbetale pengene til dit kreditkort. Du skal selv betale for emballage og porto i forbindelse med returnering af din vare, hvis du har bestilt en forkert størrelse, eller du har fortrudt dit køb.

Skulle du opleve defekter eller fejl ved din vare, eller har vi ved en fejl sendt dig en vare, du ikke har bestilt, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Så vil vi gøre, hvad vi kan for at hjælpe dig. Husk altid at oplyse dit ordrenummer i din henvendelse til kundeservice, så vi hurtigere kan hjælpe dig.

REKLAMATION

Når du handler på www.butikno8.com, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvis du opdager en fejl på din vare, når du modtager den, bedes du kontakte vores kundeservice med det samme, du opdager fejlen. Husk at oplyse dit ordrenr. samt at beskrive fejlen på din vare og vores kundeservice vil hjælpe dig med det videre forløb.

Skulle du opleve defekter eller fejl ved din vare, efter dine 14 dages returret er udløbet, bedes du ligeledes kontakte kundeservice, og så vil vi gøre, hvad vi kan for at hjælpe dig. Når vi har modtaget din henvendelse angående en reklamation, sender vi dig typisk en forsendelsespose og en returlabel, så du omkostningsfrit kan sende varen retur til os. Husk derfor altid at kontakte kundeservice, hvis du oplever en fejl på din vare.

Når du sender varen retur, bedes du udfylde og vedlægge den medsendte reklamationsseddel. Husk også altid at få stemplet og underskrevet den vedlagte postkvittering på posthuset, når du indleverer pakken. Denne er dit bevis for, at pakken er sendt retur til os og gør dig ansvarsfri i tilfælde af, at pakken ikke dukker retmæssigt op hos www.no8.dk. Du skal gemme din postkvittering, indtil du har modtaget info fra www.no8.dk om, at din returpakke er modtaget og behandlet.

 

TRUSTPILOT

Vi samarbejder med Trustpilot, som er en anmeldelseside, hvor kunder og potentielle kunder ud fra forbrugeranmeldelser, kan danne sig et indtryk af, hvad de kan forvente, når de handler hos www.butikno8.com. Vi sætter en ære i hele tiden at forbedre os og til det, har vi brug for vores kunders hjælp. 5 dage efter dit køb, vil du derfor modtage en opfordring til at anmelde os på Trustpilot. Der er ingen tvang og ingen forpligtelser forbundet med at skrive en anmeldelse, det er blot et tilbud om at dele din ærlige mening om www.butikno8.com. Alle som handler hos os, modtager opfordringen og vi kan ikke blokere eller fravælge enkelte kunder, dette sikre at alle har mulighed for ærligt at dele deres købsoplevelse derinde og gør dermed billedet udadtil så troværdigt og reelt som muligt. Vi sætter pris på alle anmeldelser vi modtager, og vi bruger dem internt i firmaet til løbende at gøre status på, hvilke ting vi er gode til samt hvilke ting vi bør udvikle på og forbedre.

ANSVAR

Butikno8.com er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser hos postvæsenet. Butikno8.com er ikke ansvarlig for eventuelle følgevirkninger ved brugen af varer og tjenester på vores website. Butikno8.com er underlagt de til enhver tid gældende love og regler om produktansvar i Danmark og EU.

FORBEHOLD

Butikno8.com tager forbehold for udsolgte varer, prisændringer og eventuelle fejl. Vi gør endvidere opmærksom på, at det kan være vanskeligt at gengive farver korrekt på billeder, og at farven på varen kan afvige en smule fra billedet.

RABATKODER

Rabatkoder udstedt af www.butikno8.com gives som en procentvis rabat eller som en kontant rabat. Rabatkoden indløses inden betaling af din ordre, og kan kun indløses ved online køb og ikke i butikkerne. Der kan kun indløses én værdikode pr. ordre.

Rabatkoderne får du, når du er gratismedlem af No8 kundeklub, og du modtager rabatkoderne via mail. Rabatkoder er personlige og må ikke gives videre. En Rabatkode er gyldig i 60 dage fra udstedelsesdatoen, medmindre andet er oplyst. Efter 60 dage bortfalder kodens værdi, og der kan ikke gøres krav på en ny.

Hvis du ønsker at returnere en ordre, hvor en rabatkode er fratrukket, tilbagebetales rabatkodens værdi ikke. Eksempel: Hvis der købes varer for 1000 kr., og der indløses en rabatkode, der giver 10 % rabat (altså her 100 kr.), tilbagebetales der ved returnering 900 kr. og der kan ikke gøres krav på en ny rabatkode. Hvis der er anført et minimumsbeløb for, at en rabatkode kan indløses, skal ordrens værdi være lig minimumsbeløbet eller over for, at rabatkoden kan indløses.

Har du problemer ved indløsning af rabatkoden eller spørgsmål omkring rabatkoder generelt, kontakt venligst vores kundeservice på info@no8.dk.

PERSONDATA POLITIK

For at kunne handle på www.butikno8.com skal du oplyse: Navn, Adresse, E-mailadresse, Telefon/mobilnummer. Når du handler online på No8.dk eller når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, indsamler og lagrer vi dine oplysninger, med dit samtykke, i op til 5 år. Det er kun dit navn, adresse, e-mail og telefonnummer, der bliver registreret. Vi gemmer disse oplysninger for at kunne ekspedere din ordre hurtigst muligt, men også så sitet fremover automatisk indtaster dine oplysninger, hvis du er en tilbagevendende kunde hos os. Ønsker du at få dine oplysninger slettet efter din ordre er færdigbehandlet bedes du skriftligt give os besked på info@no8.dk.

På butikno8.com indsamler vi endvidere statistik om, hvilke områder af vores website det er vores brugere besøger ved hjælp af cookies. Disse data bliver ikke indsamlet for den enkelte bruger. Vi bruger derimod data om alle vores brugeres navigation for at forstå, hvordan vores brugere som en samlet gruppe anvender butikno8.com, og forsøger på denne baggrund at gøre websitet bedre. Vi kan ikke se, hvor du kommer fra eller surfer hen på Internettet, når du forlader vores site.

Derudover indsamler vi information om, hvilke produkter vores brugere, som en samlet gruppe, foretrækker. Denne information bruges også til at forbedre websitet. Den information du deler med butikno8.com er fortrolig. Oplysningerne videregives eller sælges ikke til tredjepart. Vi videregiver dog de nødvendige oplysninger til fragtfører for at kunne levere dine varer, ligesom at vi i tilfælde af mistanke om bedrageri, ved lov er forpligtet til at videregive oplysningerne, til politiet. Begge dele vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Når du handler på www.butikno8.com er dine informationer sikre. Vi kommer aldrig til at se dine kreditkortoplysninger, da alle transaktioner foregår gennem Epay, som er et tredjeparts betalingssystem. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Når du handler hos os, oprettes et login til dine online kvitteringer, dine personlige oplysninger samt ordreinformationer og disse bliver ikke blive slettet, medmindre du anmoder os om det.

Som kunde har du mulighed for at få indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger og henvendelse i forbindelse hermed rettes til No8 ApS via e-mail info@no8.dk. Hos www.butikno8.com har vi en klar politik for behandling af dine data for at hindre ethvert misbrug af dine informationer. Kontakt os endelig hvis du ønsker at vide mere om dine personlige data.

Hvad er Cookies?

En cookie er en lille tekstfil, der lagres på din computer el. tilsvarende for at kunne genkende den. Der er ingen personlige oplysninger gemt i vores cookies, og de kan ikke indeholde virus.

Formålet med cookies på vores hjemmeside er: 1) Teknisk funktionalitet, så vi kan huske dine indstillinger. 2)Trafikmåling, så vi ved hvor mange, der besøger vores site og hvilke sider der besøges. 3) Målretning af annoncering på andre websites end www.butikno8.com.

Hvor lang tid vil cookies blive brugt?

Cookies sletter sig selv efter et vist antal måneder (kan variere), men de fornyes efter hvert besøg.

Tredjeparter

Der bruges tredjepartscookies til at lave statestik på dine besøg på www.butikno8.com. Her bruger vi cookies til at vide, hvilke sider du besøger, og hvor lang tid du er på dem. Vi benytter os af forskellige udbydere til dette f.eks. Facebook og Google.

Butikno8.com benytter løsninger fra Google til analystics og data indsamling. Når der sendes statistikdata til google fra No8.dk medsendes ingen personfølsomme oplysninger som f.eks. IP-adresse, Navn, Adresse, telefonnummer eller lignende. I stedet sendes normal trafikdata som f.eks. tidspunkt som hvilke sider man er på.

Sådan sletter eller blokerer du cookies 

Cookies som du tidligere har accepteret, kan efterfølgende slettes nemt. Benytter du en computer med en nyere browser, kan du slette dine cookies ved at bruge genvejstasterne: CTRL + SHIFT +Delete.

Virker genvejstasterne ikke, og/eller benytter du en MAC, kan du meget nemt finde information om hvordan du sletter dine cookies, ved at søge på google efter Slet Cookies.

Bruger du flere browsere, skal du slette cookies i dem alle.

HER KAN DU LÆSE OM DINE RETTIGHEDER VED KØB ONLINE

E-handelsfondens Forbruger Hotline kan kontaktes, hvis du har brug for hjælp i forbindelse med et køb på en netbutik.

ØNSKER DU AT KLAGE OVER DIT KØB ONLINE

Hvis du vil klage over dit køb online, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på inf@no8.dk eller telefon 22 21 95 27 (i tidsrummet 9-15.00). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.